Saturday, September 25, 2010

Kasi sikit cerita raya.

Tahu tak apa yang saya nampak ketika on the way ke kampung di hari raya pertama ??

Tak nampak eh?? Oke saya zoom lagi .
Can u see that my dear ? Subhanallah .


Di pagi 1 syawal :

Abang dan abah ke masjid solat hari raya.
Duit raya saya pada pagi raya pertama. Raya kedua dan seterusnya tak campur lagi. hehe.


Seterusnya saya ingin membariskan askar-askar mak :

kenapa senget ni. tolong rotatekan gambar2 chomel ni. pleasee.











Ini posing apa saya tak tau. Mungkin mereka boleh membentuk ka-me-ha-meha. Mungkin.


Aisya
Nak tau tak apa panggilan yang aisya gunakan untuk panggil saya?? Mak Tutu. Ye mak tutu ( it supposed be Mak Usu tp sebab dia pelat jadilah mak tutu. So sweet.) 

Mohamad




Qalesya

Kuat tak askar-askar mak saya? Chomel kan? 



Demo mintak duit raya. Versi sopan. -_-"

Kawan-kawan 

Ini dengan kawan-kawan di kolej. Kat pasaraya pun boleh dikira raya kan. 
**Bersambung..







2 comments: