Sunday, October 3, 2010

Raya Part 2

Gambar raya terlalu banyak. Jadinya, entri kali ini saya cuma upload 22 gambar  terpilih sahaja. ya cuma 22 finalis. Gambar-gambar ini ketika sambutan glamour raya di kolej.


Pada hari terbabit , kamera saya telah kehabisan bateri atau dengan erti kata lain terlupa cas dan mengakibatkan bateri kekongan. Ade ke perkataan kekongan tu? Tak de lah kan. Ann tolong jangan reka perkataan sendiri. Please. Maaf ye tapi apa yang saya cuba cakap kat situ ialah bateri kamera saya kong. -_-")


Oke sekarang kita sambung, hampir keseluruhan gambar-gambar ini bukan dari saya tapi adalah dari belas ehsan rakan dan taulan. Terima kaseh daun kari kawan-kawan.


Persiapan bermula.








Beliau praktis senyum untuk hari esok.



Hari ini hari raya.



Di atas karpet merah.

Saya suka gambar candid yang buat saya nampak gemuk. hebat.
Menandatangani attendent.


Multimedia Club..
Sangat sedap.
Menu : Makaroni Goreng & Pie daging.




Mengenyangkan perut.



Tolong kutip sampah tu ann. Please.

Seterusnya rumah jiran-jiran.


Softnet Club.








Hujan emas di negeri orang. Saya bertuah menang cabutan bertuah. Balek rumah hamper kena serang dengan anak-anak sedara yang bertuah. Yang tinggal hanyalah tupperware kosong.






Tolong fokus pada bunga itu.






Grafic Club : English. Bahasa melayu : Kelab Grafik.

















Tamatlah sudah 22 gambar yang berjaya saya upload. Yeay ! Sangat penat menunggu. Yeay! Itu pun nak yeay! jugak ke ann.













Sekian sahaja cerita raya. Lepas ini cerita bukan raya. Raya dah habes lah. sob. sob. ):
Di kesempatan ini saya ingin mintak maaf pada mana-mana jemputan rumah terbuka kawan-kawan yang tak dapat saya hadir. Saya tak berkesempatan pada tahun ini. Insyaallah panjang umur kita akan berjumpa pada raya tahun hadapan ya. (:








1 comment:

  1. Nampak mcm meriah giler...
    Good Job...
    btw...very nice blog..

    ReplyDelete